Teambuilding in Boscheti

Intre 16-22 August 2010 Rezervatia Naturala Bucias a gazduit prima editie a “Teambuilding in Boscheti” – tabara de supravietuire organizata de Asociatia de Tineret ONESTIN si Clubul Montan REFUGIUL din Onesti.
Un numar de 32 de participanti, majoritatea elevi de liceu, au avut astfel ocazia de a se bucura de o saptamana in aer liber, drumetii, cantece la foc, jocuri si cursuri despre tehnici de supravietuire, totul cu scopul de a dezvolta spiritul de echipa si de a incuraja interactionarea si dezvoltarea de noi relatii interpersonale.
“Am ramas placut surprins sa vad ca toata munca pe care am depus-o alaturi de cei care au pus umarul la organizarea acestui eveniment a avut un impact pozitiv asupra participantilor. Am plecat cu un numar de 32 de indivizi si ne-am intors cu o echipa in curs de inchegare. Suntem norocosi ca am reusit sa acoperim nu doar notiunile de supravietuire si de teambuilding ci si valoarea unei vieti sanatoase, a exercitiilor fizice si am cultivat respectul pentru natura prin o mini - campanie de ecologizare a zonei, devenita toaleta publica pentru numerosi indivizi veniti la desfat si gratare.
Ma bucur ca am avut prilejul de a organiza un astfel de eveniment alaturi de cei de la Asociatia de tineret ONESTIN si Clubul Montan REFUGIU, dand o sansa unor tineri de a descoperi frumusetea muntelui, a alpinismului si nu in ultimul rand de a se descoperi pe sine. “ spune Negrut Constantin, membru al Asociatiei de Tineret.

Astfel traseul de noapte, vizita unui “localnic” din specia Ursus arctos, botezului supravietuitorului de la rau, catararile, toate acestea combinate cu mancarea la ceaun de 40 de litri au dat nastere unor amintiri care vor rezista trecerii timpului.
"A fost o experienta foarte placuta, in care mi-am depasit limitele pe care nici nu imi imaginam ca le voi atinge vreodata in acesta tabara am redescoperit prietenii ONESTIN si nu numai pe ei, dar si pe mine insumi " spune Florin Belcianu, unul din participantii la acest eveniment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu