Sa o ajutam pe Alexandra din Onesti

Dragii mei,


Facem si noi o fapta buna anu’ asta? O foarte buna prietena, Alexandra Apostol – cei mai multi dintre voi o cunosc, iar celor care nu o cunosc imi permit sa vorbesc eu in numele ei - a fost diagnosticata cu cancer la plaman si rinichi – un diagnostic nu tocmai fericit. In Romania sansele de recuperare sunt scazute chiar si pentru forme primare, asa incat in acest moment sansele sale rezida in internarea intr-o clinica in Turcia, http://www.anadolusaglik.org/Default_eng.aspx, proces costisitor care poate ajunge de la 20.000 EUR la 50.000 EUR.
Motivul pentru care v-am mentionat toate detaliile de mai sus sunt evidente. Are nevoie si de ajutorul nostru, al tuturor. Orice suma donata e binevenita.
Exista sanse de recuperare, avand in vedere ca vorbim de un pacient de 28 de ani cu organe sanatoase dpdv clinic si cu imunitate prezenta, insa operatia trebuie efectuata cat mai rapid, intrucat tumorile se extind rapid. Va voi tine la current si va voi transmite si scanurile dupa diagnostic si optiunile de tratament ale clinicii de indata ce le vom primi. Pentru moment incercam sa adunam cat putem si sa ajungem acolo…dupa vom vedea.
Donatiile se pot face in conturile:
RO 26 RZBR 0000 0600 1048 3006 cont in RON
RO 10 RZBR 0000 0600 1062 9958 cont in EUR
Titular: Alexandra Apostol
Va incurajez sa transmiteti acest mesaj mai departe tuturor prietenilor, in speranta ca din putinul fiecaruia vom reusi sa-I redam speranta la viata, Alexandrei.
Ma numesc Alexandra Apostol si VREAU SA TRAIESC... Am 28 de ani si inca nu am apucat sa fac tot ce mi-am dorit pe lumea aceasta.Sunt din Onesti si stiu ca onestenii sunt oameni cu suflet mare. Acum doi ani, in 2008, am fost diagnosticata cu cancer de col uterin. Asa am intrat in labirintul stiintei numita oncologie de unde am iesit invingatoare….pana acum. In urma cu putin timp, am fost diagnosticata cu Pneumonie lob superior drept, Determinari secundare renale, Metastaze Pulmonare, Atelecatzie lob superior drept, Anemie secundara, Determinari secundare Costale, sau mai pe scurt metastaze renale si pulmonare.
In Romania sansele oferite sunt mici, asa ca singura solutie viabila am gasit-o la Andalou Medical Center, clinica din Turcia specializata in oncologie. Insa costurile tratamentului nu-mi permit inca sa o consider o solutie, pentru ca resursele mele financiare nu-mi permit sa urmez un asemenea tratament.
Si asa am ajuns sa sper ca voi fi ajutata sa obtin suma necesara pentru a trai. Pentru ca asta imi doresc si sunt dispusa sa lupt. Si asa am ajuns la voi! Va rog sa ma ajutati sa traiesc! Va rog sa donati!

Donatiile se pot face in conturile:
RO 26 RZBR 0000 0600 1048 3006 cont in RON
RO 10 RZBR 0000 0600 1062 9958 cont in EUR
Titular: Alexandra Apostol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu